Veel gestelde vragen

Zie hieronder alle veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

  • Zijn huisdieren toegestaan?
    • Ja, sinds 2025 zijn huisdieren toegestaan in ons huisje. 
  • Wat zijn de in- en uitchecktijden?
    • Inchecken is mogelijk vanaf 16.00 uur, uitchecken kan tot 11.00 uur. Eerder inchecken of later uitchecken is niet mogelijk. U kunt zelf inchecken door middel van een sleutelkastje bij de chalet. Na uw boeking ontvangt u hierover instructies.
  • Is er parkeergelegenheid?
    • Ja, er is parkeergelegenheid voor één auto naast de chalet. Komt u met meerdere auto's? Dan kunt u parkeren op de parkeerplaats elders op het park.
  • Zijn beddengoed en handdoeken inbegrepen?
    • Ja, wij verzorgen beddengoed en handdoeken voor onze gasten. Per verblijf zijn 2 badhanddoeken per persoon inbegrepen. Verblijft u langer dan een week? Dan zijn 4 badhanddoeken per persoon inbegrepen. Naast de badhanddoeken, ligt er in de keuken een set met een handdoek, theedoek en vaatdoek voor u klaar.
  • Is er Wi-Fi beschikbaar in het huisje?
    • Ja, het huisje biedt gratis Wi-Fi toegang voor gasten.
  • Kan ik mijn boeking nog annuleren?
    • Ja, het is mogelijk de boeking te annuleren. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden. Indien de huurder de overeenkomst annuleert in de periode:

      - Tot 4 weken vóór de begindatum van de huurperiode, blijft hij 20% van de huurprijs verschuldigd;
      - Bij annulering tot 2 weken 40%;
      - Vanaf 1 week tot aan de begindatum van de huurperiode 100%.
  • Kan ik mijn boeking nog wijzigen? 
    • We denken graag met u mee over een eventuele wijziging van uw boeking. Echter, zijn wij niet verplicht wijzigingen te accepteren. Dit kan extra kosten met zich meebrengen. Uiteraard denken wij graag met u mee.
  • Wat gebeurt er als ik een boeking hebt gemaakt?
    • Nadat u online gereserveerd hebt, ontvang u een e-mail ter bevestiging. In deze boekingsbevestiging staat aangegeven binnen welke termijn u de betaling dient te voldoen. Nadat de volledige betaling is ontvangen, krijgt u een aantal dagen voor aankomst, per e-mail, de verblijfsbevestiging met de adresgegevens en overige (check-in) informatie toegestuurd.
  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
    • De betaling dient door middel van een bankoverschrijving te worden voldaan. Deze informatie ontvangt u na het maken van een reservering, net als de informatie over wanneer de betaling uiterlijk voldaan moet zijn.
  • Dient er bij reservering borg betaald te worden?
    • Nee, er hoeft bij een reservering geen borg betaald te worden. Wel stellen wij het erg op prijs, mocht er iets kapot gaan, u dit bij ons meldt.
  • Zijn de schoonmaakkosten inbegrepen?
    • Nee, de schoonmaakkosten zijn niet bij de boeking inbegrepen.
  • Hoeveel bedraagt de toeristenbelasting?
    • De toeristenbelasting dient per boeking voldaan te worden (à €1,65 p.p.p.n.).