Zie hieronder alle veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
- Zijn huisdieren toegestaan?
- Ja, sinds 2025 zijn huisdieren toegestaan in ons huisje.
- Wat zijn de in- en uitchecktijden?
- Inchecken is mogelijk vanaf 16.00 uur, uitchecken kan tot 11.00 uur. Eerder inchecken of later uitchecken is niet mogelijk. U kunt zelf inchecken door middel van een sleutelkastje bij de chalet. Na uw boeking ontvangt u hierover instructies.
- Is er parkeergelegenheid?
- Ja, er is parkeergelegenheid voor één auto naast de chalet. Komt u met meerdere auto's? Dan kunt u parkeren op de parkeerplaats elders op het park.
- Zijn beddengoed en handdoeken inbegrepen?
- Ja, wij verzorgen beddengoed en handdoeken voor onze gasten. Per verblijf zijn 2 badhanddoeken per persoon inbegrepen. Verblijft u langer dan een week? Dan zijn 4 badhanddoeken per persoon inbegrepen. Naast de badhanddoeken, ligt er in de keuken een set met een handdoek, theedoek en vaatdoek voor u klaar.
- Is er Wi-Fi beschikbaar in het huisje?
- Ja, het huisje biedt gratis Wi-Fi toegang voor gasten.
- Kan ik mijn boeking nog annuleren?
- Ja, het is mogelijk de boeking te annuleren. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden. Indien de huurder de overeenkomst annuleert in de periode:
- Tot 4 weken vóór de begindatum van de huurperiode, blijft hij 20% van de huurprijs verschuldigd;
- Bij annulering tot 2 weken 40%;
- Vanaf 1 week tot aan de begindatum van de huurperiode 100%.
- Ja, het is mogelijk de boeking te annuleren. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden. Indien de huurder de overeenkomst annuleert in de periode:
- Kan ik mijn boeking nog wijzigen?
- We denken graag met u mee over een eventuele wijziging van uw boeking. Echter, zijn wij niet verplicht wijzigingen te accepteren. Dit kan extra kosten met zich meebrengen. Uiteraard denken wij graag met u mee.
- Wat gebeurt er als ik een boeking hebt gemaakt?
- Nadat u online gereserveerd hebt, ontvang u een e-mail ter bevestiging. In deze boekingsbevestiging staat aangegeven binnen welke termijn u de betaling dient te voldoen. Nadat de volledige betaling is ontvangen, krijgt u een aantal dagen voor aankomst, per e-mail, de verblijfsbevestiging met de adresgegevens en overige (check-in) informatie toegestuurd.
- Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
- De betaling dient door middel van een bankoverschrijving te worden voldaan. Deze informatie ontvangt u na het maken van een reservering, net als de informatie over wanneer de betaling uiterlijk voldaan moet zijn.
- Dient er bij reservering borg betaald te worden?
- Nee, er hoeft bij een reservering geen borg betaald te worden. Wel stellen wij het erg op prijs, mocht er iets kapot gaan, u dit bij ons meldt.
- Zijn de schoonmaakkosten inbegrepen?
- Nee, de schoonmaakkosten zijn niet bij de boeking inbegrepen.
- Hoeveel bedraagt de toeristenbelasting?
- De toeristenbelasting dient per boeking voldaan te worden (à €1,65 p.p.p.n.).